Sunday, February 14, 2010

Hepi Valentains Dei!


Putin trista, putin enervata, putin nepasatoare, putin din toate, va spun ca era imposibil sa nu fac si eu un post special pentru valentains dei, chiar daca nu am avut ce sa sarbatoresc azi. Am iesit si eu in oras ca tot omul duminica dupamiaza si hai nu stiu unde, intram acolo si vedem mese de 2 persoane plinde de indragostiti. Aici nu-i de noi! Plecam mai departe in urmatoarea locatie aceeasi poveste, in final mergem la Mc, varianta ideala pentru cei singuri de valentains dei. Poate ca sunt eu dusa, dar nu cred ca sunt singura persoana solo care nu a avut ce face azi si s-a plictisit. Adica... tot orasul e plin ochi de inimioare rosii si trandafiri si te iubesc-uri si asa mai departe. Dar astia nu se gandesc ca poate unii nu au pereche de valentains dei si ca poate aceia se vor simti ciudat cand vor scoate nasul pe usa si vor da cu capul de o inimioara imensa de plus sau mai stiu eu ce?! Si pana la urma... trebuie sa ne spunem te iubesc numai de valentains dei? Adica din an in an? Daca iubesti pe cineva ii spui te iubesc si cand te duci sa duci gunoiul sau cand speli vasele sau cand... Oricand! Si eu anul trecut eram tare entuziastmata de valentains dei asta, dar acum... In fine, se pare ca nu sunt singura care gandeste asa. Uitati un post care mi-a placut foarte tare: Hepi Valentain!

2 comments:

  1. da, nu ai fost singura. mai eram si noi bezmetice de valentine's. :)) si da, de ce trebuie eu sa vad inimioare de plus, lumanarele, "I love you"-uri peste tot ... Nici macar nu e sarbatoarea noastra. Si doar atunci trebuie sa ne iubim ? In restu' anului, nu conteaza ? si app, pana si in mec se dadeau inimioare !

    ReplyDelete