Tuesday, February 1, 2011

War: fight for your life.

Si... imi fac curaj. Dezarmez adversarul. Apoi prin tehnici miselesti reusesc sa il departez de campul de lupta. Printr-un atac secret asupra flancului stang reusesc sa cuceresc acei cativa adversari. Incerc sa ii atac si frontal dar nu reusesc. Efortul este in zadar. Mi-am luat-o in freza. Nicio problema. Nu ne lasam. Niciodata. Mai incerc un atac. Ma sui calare pe adversar dar nu... tot mi-o iau in freza. In cele din urma, printr-un atac miselesc reusesc sa il rapun cu eforturi milenare. Un razboi in toata regula fulgii sareau, aerul greu ne chinuia si mai tare. Dar am invins. A urmat apoi educarea adversarului si asezarea lui in randuri. Victorie! Am reusit. Merit o ciocolata. Mi-am schimbat lenjeria de pat in cele din urma.


2 comments:

  1. ma bucur ca iti plac:).o sa incerc in continuare si poate voi mai surprinde.

    LA tine scrisul e un mod de a povesti cateodata acid,alteori in viteza,exact asa cum le traiesti.Imi place cum scrii.Si postul asta are in el ceva ce te transpune akolo intre fulgii nebuni de perna:)




    Cred k ar trebui sa iesim odata la o cafea,nu am mai iesit si nu am mai vbit de muuuult.Ce zici?:)

    ReplyDelete
  2. de acord. dar nu stiu cand voi avea timp pentru ca o sa plec. dar ramane, iesi, curand sper:D

    ReplyDelete