Wednesday, November 4, 2009

This Thing Needs A Title?



Aseara cand am iesit de la scoala [eu nu dorm la scoala ca altii:))], mergeam singura spre casa si aveam o stare asa ciudata. Nu eram suparata :( dar nici euforica \:D/, ma simteam plictisita :-<, dar parca nu era chiar asa [-(. Ma simteam amarata 8-, ca un caine plouat [doh! char ploua afara:))], parca eram a nimanui :-s, eram trista :-<>:D<. Aveam nevoie de el sa fie langa mine [da -exista si un el:>]. L-am sunat. Nu mi-a raspuns. Probabil era la antrenament. Da acum va ganditi "ah, face sport deci arata bine!" :)), la lucrurile astea nu se poate gandi decat o pitipoanca L-) scuze pentru cei care s-au simtit:)).

Revenind :">. Ploaia marunta care ma acoperea, ma facea sa simt nevoia ca cineva sa fie langa mine in acel moment si chiar daca eram singura si orasul parea parasit :-<, aceasta singuratate imi oferea siguranta. Siguranta pe care ti-o ofera o prietenie, indiferent de tipul ei. Simteam ca el e undeva acolo privindu-ma fara sa spuna nimic, si asta era ciudat:-s. Finally i wouldn't say "Love, A." >:P cause i want to stay just me and my thoughts. I'd just say "get the fuck out of here!";).

No comments:

Post a Comment