Sunday, November 29, 2009

Life Frame #2


-->
".../You're feeling like a stranger/But all your friends are here/It's ok, to be a little broken,/Everybody's broken, in this life,/It's ok, to feel a little broken,/Everybody's broken, your alright/It's just life/..." - Bon Jovi - Everybody's Broken

Hai sa luam 2 persoane: X si Y, ca sa fie mai simplu.
De ce dintr-o data toata lumea se simte respins? De ce X considera ca e vina lu' Y ca relatiile s-au racit? De ce X se simte vinovat ca nu mai e ca altadata? E numai vina lu' X sau are si Y o parte din vina? Nu stii, nu ai de unde sa stii. Iti doresti ca totul sa redevina asa cum a fost odata? Si eu. Stii... sunt momente cand simti ca nu mai poti, vrei sa renunti, dar ceva nu te lasa. Normal. Nu poti sa renunti asa de usor la acele amintiri, la acele clipe, la acele persoane, la acei prieteni. Pur si simplu nu poti, nu ai cum. Dar nu mai suporti situatia, iti vine sa pocnesti de nervi, insa nu te lasi batut. Lupti pentru ce a fost al tau si pentru ce inca poate fi. Dar pentru asta trebuie sa lupti. Nu castigi nimic daca astepti sa iti pice din cer, ba mai rau, pierzi. Te gandesti , dar nu conteaza, poate a fost vina ta X sau poate a fost vina ta Y, poate amandoi(ua) ati gresit, sau poate numai unul(una) din voi. Dar numai impreuna puteti sa reparati asta. Nu trebuie sa vorbiti de relatia dintre voi la trecut. Trebuie sa luptati, doar asa veti reusi! Hai sa il luam si pe Z. Si totul devine asa:

X: nu ma gandeam ca nu o sa mai ajungem sa vorbim si ca relatia noastra o sa se raceasca, nu credeam
Y: dar nu sa racit nimic, nu trebuie sa ne gandim asa. stiu ca am gresit ca nu am maistat de vorba dar imi pare rau, nu trebuia, stiu. imi pare rau si sa stii ca lucrurile nu se termina aici. viata mea s-a complicat si trebuie sa ma intelegi. nu am facut voluntar toate astea.
X: da mai dar uite ca cu Z nu s-a schimbat nimic, fata de Z esti la fel, vorbiti mereu si tot felul de chestii cu mine nu mai esti asa. imi pare rau ca lucrurile s-au schimbat, nu vroiam asta.
Y: nici eu! doamne! nu am vrut, iarta-ma!

Credeti ca intre Xsi Y vor reveni lucrurile la normal?
Sincer eu sper, dar nu stim. Asta aflam data viitoare intr-un nou episod din "Life frames".

3 comments:

  1. Ham... mi se pare cv cunoscut..:-<.. nu cred ca va reveni la normal..mai ales dak X este orgolios:d

    ReplyDelete
  2. da,intre cei doi totul va reveni la normal.X nu va ma fi orgolios(nici k a fost pana acum),iar Y il v'a accepta asa cum este.Prietenia dintre ei doi nu se poate rupe asa de usor.Nu se poate ca totul:increderea,sinceritatea sa moara pentru o perioada proasta pe care au avut-o atat X cat si Y.
    Mi se pare foarte cunoscut subiectul....
    deci totul o sa ramana bine...garantez

    ReplyDelete