Thursday, October 22, 2009

Ceva...


Ploaie - as vrea sa ma plimb acum prin ploaie pentru ca imi place starea pe care mi-o da ploaia, nevoia de a fi cineva langa mine in timp ce ploua.
Timiditate si inceput - inceputul unei noi parti din viata mea.
Nisip - pentru ca imi e dor de mare, de valuri, de vant si de toate momentele frumoase petrecute acolo.
Fotografie - vreau sa pastrez toate momentele frumoase ca intr-o fotografie.
Rasarit si apus - inceput si sfarsit, inceprea unei noi vieti care nu se va stinge prea curand, pentru ca apusul e in fiecare zi.
Libertate - ma simt libera ca pasarea cerului, fara prejudecati, gandindu-ma doar la mine si la ceea ce face (cei ce fac) parte din mine.
Iubire - ceea ce simt acum si as vrea sa simt o vesnicie.
Prietenie - ceva complex, greu de gasit, greu de pastrat, imposibil de uitat.
Sinceritate si devotament - calitatile unei prietenii.
Emotie - nerabdarea de a afla ceva nou, de a descoperi gandurile celuilalt.
Caldura - nevoia de a stii pe cineva aproape de tine in orice situatie.
Orgoliu - ceva ce ma caracterizeaza.
Zambet - optimism, voie buna, fericire.
Siguranta - garantia care ti-o ofera o prietenie, indiferent de tipul acesteia.
Original - de ce sa fim ca ceilalti cand putem sa fim unici?

"and I just wanna stay with you in this moment forever, forever and ever" - mi-as dori sa ma tii in brate si nu imi dai drumul niciodata.

"every time you walk away or run away you take a piece of me with you there" - deci nu face asta!

--> -->
"i'll be there for you these five words I swear to you when you breathe i want to be the air for you i'll be there for you" - sa nu uiti asta!

"it's my life it's now or never i ain't gonna live forever i just want to live while i'm alive " - nu ma judeca, imi traiesc viata asa cum vreau!

"i don't wanna close my eyes i don't wanna fall asleep don't wanna miss a thing" - daca as pierde ceva din noi totul ar fi degeaba.

"i am living on the edge" - tine-ma bine sa nu cad.

"if you don’t know if you should stay if you don’t say what’s on your mind, breathe" - nu pleca!

"i will love you and i'll be there forever and a day i'll be there till the stars don't shine till the heavens burst and the words don't rhyme" - always:x

"i finally found my way to say goodbye to yesterday" - don't look back!

"vise in mii de parti, vi le fac cadou, impliniti-le voi, visul meu il traiesc chiar acum" - asta spune tot.
"nimic in lume nu ma opreste sa urlu tare "sunt fericit!"" - happiness
"i don't want to live my life in a glass globe" - lasa-ma sa invat din greseli!

Pentru ca toate au o explicatie!

2 comments: