Friday, October 9, 2009

De Ce Doamne? De Ce?!


Nu v-ati gandit niciodata de ce unele fete din liceu vin imbracate intr-un anume fel, de ce se comporta asa, de ce vor sa atraga atentia in felul asta? Eu una m-am gandit.

Incep sa ma enerveze toate acele piti care se cred foarte importante! De ce vin cu geanta la scoala cand geanta e facuta pentru oras? S-a inventat ghiozdanul.

De ce trebuie sa veniti imbracate in acel mod? Cu super-decolteu si fusta  mini? Sau tocuri!  In realitate, facand asta nu reusiti decat sa atrageti atentia cocalarilor si fustangiilor. Dar poate pur si simplu va place sa fiti fluierate in drum spre scoala.

Sau cand te duci la toaleta cu toata baia de acasa dupa tine si stai acolo toata pauza, dar nu te duci singura, neaparat ai dupa tine 2-3 "catelusi". Pentru ce?

De ce? Pentru ca daca astfel de persoane nu ar exista, atunci noi nu am mai putea fi normali!

3 comments:

  1. da, si eu am aceeasi intrebare . pe care mi-o pun culmea, in fiecare pauza ! da' ai dreptate, noi nu am fi normali, daca nu ar exista anormali.

    ReplyDelete
  2. :)))in mare parte foarte adevarat.dar am si eu o intrebare:daca la baie iti faci nevoile si iti aranjezi o suvita de par, de ce miroase a fum de tigara?pentru ca eu chiar consider ca e mai ok sa faci misto de niste persoane care isi cara baia dupa ele, cum faci tu, decat sa suporti mirosul de fum in haine, pe care de altfel nu-l suporti, pentru ca unii oameni nu fac ceea ce se face intr-o baie.:D my opinion:d

    ReplyDelete