Monday, October 19, 2009

Va Multumesc!


Am realizat ca am langa mine cei mai speciali oameni de pe Pamant. Oameni care sunt langa mine si la bine si la greu, care ma accepta asa cum sunt.
Imi pare rau ca abea acum mi-am dat seama. Abea acum mi-am dat seama ca intr-adevar am langa mine oameni carora le pasa, oameni care se bucura cu mine, oameni care au incredere in mine.

O prietenie nu consta in... de cat timp esti prieten(a) cu acea persoana, conteaza intensitatea prieteniei, cat de bine ai reusit sa cunosti acea persoana pana acum.

Prietenia este... dar de ce ma chinui sa va repet acelasi lucru? Cititi postarea anterioara!:))

D., iti multumesc ca te multumesti cu mine
A., stiu ca vei fi mereu alaturi de mine... si invers.
I., imi esti mai mult decat o foarte buna prietena, esti sora pe care biologic vorbind nu o am

No comments:

Post a Comment